söndag 5 april 2009

Try to relax please

Det efterlängtade lovet har äntligen börjat men jag har inte hunnit koppla av än. I fredagskväll var jag hemma hos jocke och när jag kom hem på "morgonen" (klockan var väl runt tolv) så åkte jag på direkten in till stan med tilde för att gå runt lite i det fina vädret. Det var riktigt mysigt faktiskt. Först åkte vi in till gamla stan, och tro det eller ej men vi lyckades tack vare mig ta fel tunnelbana in till gamla stan, IGEN! Jag fattar inte riktigt hur jag lyckas :P Sen gick vi på den ny öppnade Ben & Jerrys butiken, även fast det var dyrt var det så värt det! Rena orgasmglassen! Sen tog vi Djurgårdsfärgen bort till Gröna Lund och gick enda bort till Waldermars udde där vi hittade Prins Bertils boulhall, hahaha. Efter det tog vi spårvagnen in till stan! Jag har aldrig åkt spårvagn i hela mitt liv :D så jag är riktigt stolt! Ett par shorts lyckades jag inkassera också, så min ekonomi är redan på botten...

Idag är det var full rulle, snart ska jag springa iväg på ft3 träning. Efter det åker jag hem till Jocke, och förhoppningsvis kanske jag lyckas dra ner på tempot.

































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar