onsdag 8 april 2009

Vänner

Det är otroligt hur mycket dötid det finns på ett lov. Jag är en sån person som absolut HATAR att bara sitta hemma själv och inte göra ett piss. Så en hel dag har gått och det känns som att jag lika gärna inte behövt vakna idag eftersom att jag bara har slöat bort den. Hoppas morgondagen blir mycket bättre...
Har idag tittat på 12 avsnitt av vänner. Mmm, precis...massa dötid. Har bestämt mig för att se alla avsnitt från början och i ordning. Jag som trodde att jag redan sett alla avsnitt, men det har jag tydligen inte. Men de är ju så jävla sköna, så jag har iaf fått skratta mycket idag. Vilket nog e dagens höjdpunkt.
Annt som hänt är att jag ytterligare fått leka mamma åt min lillebrorsa som faktiskt ska fylla 15 så han borde kunna lyfta på arslet själv tycker man. Det lilla jag har att se fram emot är att familjen åker till Idre imorrn så jag får huset för mig själv. Tack och lov!
Ursch nu håller jag på att avlida, får väl gå och se om jag kan hjälpa till med maten eller nått....

"Miss Positiv" In my ass

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar