söndag 12 april 2009

Slut på påsken, slut på lediga dagar

Familjen åkte i torsdags till Idre och kommer hem imorrn. Har varit hur underbart som helst att få vara helt själv, få sköta om allt själv och göra precis som man vill. Börjar locka lite med att flytta hemifrån, skulle faktiskt klara av det väldigt bra tror jag, bortsett från ensamheten.










Så imorrn kommer familjen hem igen och förstör lugnet jag byggt upp, och så börjar skolan igen och allt skit. Det är svårt att tänka positivt när man vet att allt bara kommer att gå åt helvete i alla fall. Jag måste verkligen tänka på det där med stress. Har börjar få stressymptom så jag måste verkligen försöka lugna ner mig lite. Men jag vet också att det inte går, jag vet att jag kommer fortsätta i samma takt som förut. Får väl bara hoppas att det inte smäller till en dag och jag blir helt förstör. Mamma är orolig, väldigt orolig. Vi får väl se...

"We've learned to run from anything uncomfortable"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar