måndag 23 november 2009

Tråkigt

Jag sitter i skolan och håller på att dö av uttråkning. Fick nyss reda på att vi har geografiprov nästa vecka och det är egentligen meningen att vi ska sitta och göra instuderingsfrågorna nu, men jag pallar inte. Jag som hade hoppats på att inte behöva plugga över huvudtaget idag men tydligen. Och ikväll ska jag tydligen vara tränare också för att det inte räcker till med ledare. Jag ska vara tränare tillsammans med Barbie, det hörs ju bara på namnet hur den personen är. Jag kommer dö, plus att jag måste planera träningen och jag har ingen som helst aning om vilka redskap som finns. Jag är dödsdömd. Jag får vila på lovet, och jag har räknat ut att jag har 15 skoldagar kvar om man inte räknar med avslutningsdagen. På den tiden ska vi hinna med sjukt mycket i skolan och jag fattar inte riktigt hur det ska gå till. Hittils kan jag räkna till:
  • Psykologi inlämning
  • Geografi prov
  • Filosofi inlämning
  • Religionsinlämning
  • Engelska pjäs

Sen ska vi säkert göra nått i de andra ämnena också, och jag måste göra kriminologiprovet. På nått sätt ska vi hinna det här under 15 dagar. Hur fan ska det gå till?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar