måndag 2 november 2009

1, 2, 3, 4, 5

Vaknade men sprängande huvudvärk i morse och bestämde mig för att hoppa filosofin, fösöka somna om och se om den gick över på så sätt. Lite bättre blev det allt och jag tror mycket tack vare att jag inte behövde stå ut med filosofi lektionen. Sen va skolsyster på mig och försökte boka tid till vårdcentralen för att utreda om jag har migrän eller inte, men jag vägrar för jag orkar inte bry mig. Och vårdcentralen? När har de någonsin gjort någonting?

Snart ska jag åka iväg och jobba, eller ja, snarare sitta på jobbet och plugga eftersom att det inte finns mycket annat att göra vid den här tiden. Engelska uppsatsen får bli mitt projekt. Brorsan är nere på gymmet nu men han erbjöd sig att komma hem och skjutsa ner mig så att jag slipper gå. Lat som jag är, receptionist på ett träningscenter men pallar inte motionera själv ;) Vi får väl se om han vågar skjutsa mig på moppen eller om han skäms, hehe, jag ska få honom att skämmas, det blir roligast så :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar