måndag 16 november 2009

Teoriprovet

Imorrn är det dags att skriva teoriprovet. På nått sätt ska jag lyckas att sitta på tåget och ta mig in till stockholm central, skriva provet och bli godkännd med 38,5 graders feber. Jag som inte ens kan stiga upp ur sängen utan att bli svimmfärdig. Kan jag ha sämre förutsättningar? Plus att det är imorrn som man tar kortet som ska sitta på körkortet. Kul, jag kommer att se ut som ett äckel och det måste jag leva med till man får ta ett nytt kort om x antal år. Jag som hade sett framemot att slippa använda mitt leg där jag ser ut som en kille :S

Igår va jag nere på vårdcentralen och fick en starkare hostmedicin för jag får inte sova på natten tack vare min hosta. Dock så får jag inte köra bil samtigt som jag använder mig av den. Asså jag blir galen! Hur fan ska jag lyckas öva till uppkörningen?

Allt går bara emot mig, men jag ska lyckas iaf, på nått sätt.

1 kommentar: