måndag 2 mars 2009

Ursch, ursch

Jag blev ärligt talat rädd för mig själv på lovet. Jag åt så fruktansvärt mycket så att det inte är sant. Plus att jag knappt tränade nått i slutet av veckan så jag fick jätte mycket skuldkänslor. Så idag gick jag och tränade, var egentligen bara meningen att gå på ett medelpass men efter att det var slut tänkte jag att jag lika gärna kunde gå en stund på gymmet också. Så idag har jag tränat i 2 timmar och är nu riktigt slut i hela kroppen, men det är en underbar känsla tycker jag.



Har egentligen aldrig tänkt på hur underbart det är att bara plugga in hörlurarna, sätta på lite musik och sen bara gå utomhus, helt själv. Väldigt avklopplande och man kan rensa huvudet eller inte tänka över huvud taget. Fast det är skönare när det är lite varmare, så slipper man vanka runt i tjockisjackan.
Hade hoppas på varmare väder, men istället så va det praktiskt taget en lättare snöstrom när jag gick hem från träningen...Fast det kommer väl, runt midsommar sådär ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar