måndag 16 mars 2009

I helgen klippte jag mig och slingade äntligen håret så att jag fick bort min otroligt fula utväxt! Jag älskar att gå till frisören för man behöver bara sitta där och så känner man sig mycket fräschare efterråt. 1 timme och 45 minuter bara flyger bort. På kvällen gick jag och Jojjo hem till Tilde för att laga mat och sen titta på Melodifestivalen. Jag abslout hatar den men det känns som att jag måste kolla på att som gör bort sig.



Det ser serisöt ut som att Tilde när som helst ska skära halsen av Jojjo!
Shake what you're mama gave ya! ;)
Jocke skulle till Skellefteå idag. Eller det va vad han trodde iaf :P Tills han sent igårkväll kollade på internet och upptäckte att han skulle till Göteborg, haha. Och så duktig är jag på Geografi så att jag vet att Skellefteå och Göteborg ligger åt två helt olika håll ;) Men men hoppas du har det bra i götet! Lycka till
Studiedag på onsdag och det känns jätte skönt. Sen att jag inte har några läxor heller känns ännu bättre! Så nu sitter jag här, äter upp mitt godis och göder mig själv, inte för att Jojjo o Tilde har något emot det, konstigt nog. Men aja, gott e det iaf och jag ska träna idag så det gör inget!

2 kommentarer:

  1. Jag fattar inte att Matilde vill döda mig :´(

    / Jojjo ;)

    SvaraRadera
  2. Vi har nog alla våra skäl ;) Hahah <3

    SvaraRadera