lördag 19 september 2009

Nu börjar löven falla

Upptäckte idag att löven har börjat falla. Ser verkligen inte fram emot hösten för den får mig alltid så deprimerad. Alla färger är jätte fina nu sådär i början. Men sedan när löven fallit så är allt bara grått, grått, grått och sånt orkar jag inte med. Är det fel att längta till sommaren redan?
Var på Stand-up igår med Jojjo o Tilde för att fira Tildes 18års dag och dte var riktigt skoj. Nått jag kan rekomendera och något vi definitivt kommer att göra igen!
Idag har jag vart och kollat på min otroligt söta kusin när han fäktades. Lovar att han kommer att bli värsta tjejmagneten när han växer upp, lovar! Fäktning är inte nått man hör sådär varje dag med det kryllade av folk i vita dräkter och värjor (om det nu heter så). Måste erkänna att jag inte riktigt fattade reglerna men jag får väl titta på fler gånger så kanske jag blir värsta proffset :)



















Tack för att ni är så otroligt söta, ni gör livet värt allt knas
Älskar er <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar