torsdag 24 september 2009

Hur lyckas man?

Pratade med Jocke i mobilen idag i skolan och tänkte samtidigt sätta mig ner på ryggstödet till en stol för jag var trött på att stå hela tiden. Så jag stätter mig lugnt ner på stolsryggen och känner hur jag sakta börjar tippa bakåt men jag kan inte gör någonting med varken fötter eller händer för att rädda mig ur situationen. Allt går så fort att jag helt plötsligt ligger jag på rygg med stolen under mig och fortfarande mobilen vid örat. Efter att jag insett vad som hänt och alla vad sp-datorerna plus en klass inne i datorsalen vänt sig om för att se vad som hänt börjar jag as garva. Det var hur pinsamt som helst men helt sjukt kul. Det roliga var ju att det typ hände i slow motion, tror jag skratta så att jag grät. Jocke fatta ju ingenting utan tyckte jag bara va hel knäpp som plötsligt började flämta efter luft för att jag skratta för mycket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar