måndag 10 augusti 2009

Myndig

Fyllde myndig igår men jag vet inte riktigt om jag vill växa upp än. Kommer fortfarande alltid vara barn, det är ett som är säkert. I lördags överraskade min släkt och mina vänner mig med en underbar överraskningsfest. De hade tydligen planerat i månader och jag lyckades aldrig fatta någonting. Det kom som en chock för mig när alla stod i lokalen samlade och sjöng för mig så tårarna gick inte att stoppa. Riktigt pinsamt när alla står och tittar på en när man står och bölar, haha :P
På kvällen vart det utgång med Jojjo och Jocke plus några av hans polare. Hade riktigt skoj och det va jätte skönt att äntligen få dansa av sig lite. Det var ett tag sen man fick röra på påkarna.
Min (och mammas) egentliga födelsedag spenderades lugnt på stranden där vi nöjt av solen. Skönt att bara ta det lugnt utan allt stress som kommer med födelsedagar. På kvällen sen bjöd Jocke ut mig på bio. Så jag kan väl kort summera de senaste dagarna som den bästa födelsedagshelgen någonsin

<3 Tack så uber mycket <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar