måndag 1 juni 2009

Smile, like I never did before




















(Ursäkta feakleendet, men jag var bara tvungen ;p )

Gick till tandläkaren idag med inställningen att jag inte skulle få ta bort tandställningen eftersom att han förra gången sa att det inte var helt säkert. Klart att jag började tänka den farliga taken tänk om...men jag va iaf inställd på att ha kvar den en månad till.


Turligt nog när jag kom dit så sa han att han skulle ta bort den :D Så jävla lycklig jag e just nu!! Har aldrig kunnat le utan att skämmas förut. Shit jag kan fortfarande inte tro att det är sant.


Haha tönt som jag e började jag gråta på tunnelbanestationen när jag pratade med mamma för att jag va så glad :P Undrar vad alla runt om trodde att det var för fel på mig :P men, men, e man glad så e man :D :D

1 kommentar:

  1. snygga tänder;)
    hahahah, nej men ärligt va roligt :)

    SvaraRadera