lördag 13 juni 2009

Grattis bror

Brorsan fyllde stora 15 igår och till det kom den obligatoriska moppen. Jag fick ingen, men jag ville heller inte ha någon. Moppetönt e något jag aldrig har eftersträvat att bli men brorsan blev lycklig och sken som en sol när han tog den på en åktur. Synd bara att det inte blev en överraskning, han hade redan gått moppekursen några dagar innan...
Lite släktingar kom över och vi hade det mysigt och fikade och pratade. På kvällen åt vi middag och efter det ytterligare lite gottigheter. Dagen efter känslorna säger åt mig att jag borde gå och träna!


Älsklingen kom över lite senare på kvällen och sen åkte vi tillbaka hem till honom så att alla som skulle övernatta hemma hos oss fick plats. Tanken bakom var även att titta på hockeymatchen som började 02.00. Smarta som vi e tyckte vi att det var en bra idé att sova lite först. Något vi inte ska upprepa nästa gång eftersom att vi somnade och inte orkade gå upp när klockan väl ringde.


Grattis <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar