tisdag 8 december 2009

Hallå?

Sitter i skolan helt alone för Annelie och Lovisa har dissat mig för en intervju. Känns lite fel att sitta helt mobbad, men jag måste väl öva inför imorrn antar jag. Har kriminologiprov imorrn för jag var sjuk på det riktiga provet. Provet är efter skoltid och nu visar det sig att vi inte har den sista lektionen, vilket gör att jag måste sitta ensam och mobbad i två timmar innan provet. Det blir nog en stressig dag också eftersom att jag måste direkt från provet till genrepet inför juluppvisningen på fredag. Urs jag vill bara att allt ska ta slut och att lovet ska börja. När väl den här veckan är över tror jag att jag kommer kunna slappna av lite mer iaf. Även fast jag har ett svenska prov och engelska pjäsen den veckan. Aja, vi får väl se hur det går.

Nej, nu har de varit borta i snart 40 minuter så nu tycker jag att de får lov att komma hit snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar