söndag 18 oktober 2009

Kan det inte bara ta slut?

Den här dagen har hittils sugit hårig pung om man får uttrycka sig på det viset. Dagen började åtminstone bra med att jag vaknade hemma hos Jocke efter en mysig kväll i Uppsala för att fira min 9åriga kusin. Efter det fick jag bråttom då jag insåg att jag skulle vara på huddinge gymnastikförbundets årsmöte klockan 14.00. Alltså fick jag skynda mig hem för att hinna äta lunch överhuvudtaget. Lunchen tog lägre tid än väntat och jag blev 10min sen till Malin och jag hade grymt ont i magen när vi fick skynda oss ner till tomtberga. Jag som trodde att årsmötet var ungefär som sånna möten jag vart på tidigare, men det var det ju inte alls :( Efter varje punkt som de tog upp klubbade de igenom resultaten, vilket var lite komiskt. Mötet tog två hela bajstimmar efter det fick man slänga i sig tårtan som man suttit och suktat på under hela mötet. Så nu mår jag ganska illa :S Massa annat skit har också hänt under dagen som jag bara inte orkar ta upp och klaga på för det ger mig huvudvärk.

Om lite mindre än en timme ska jag iväg och träna tävlingstjerna som by the way vann sin tävling igår! Utklassning tredje året i rad! Sen efter det är ju dagen slut och jag har inte hunnit göra någonting meningsfullt för fem öre! Gahh! Imorrn blir det till att gå upp halv 6 för att köra den tredje sista körlektionen och på kvällen är det jobb, jobb, jobb, och mellan allt det där måste jag träna och plugga ihjäl mig. Jag förstår inte riktigt hur det ska fungera :/
Vi får väl se om jag överlever

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar